enterTraining
enterTraining
  webboard
ค้นหาข่าวอบรม-สัมมนา-ทุนการศึกษา อื่นๆ เพิ่มข่าว
How to Achieve a Balanced Diet for Daily Nutrition

How to Achieve a Balanced Diet for Daily Nutrition

วันที่ : -

รายละเอียด :
In order to look and feel your best, your body needs a complex blend of nutrients. Not only do you need the right proteins, carbohydrates, fats, vitamins, and minerals, but you also need adequate fluids to stay hydrated, and a good dose of fiber, too. That’s a tall order, and even the most careful eater can be hard-pressed to meet each nutrient target every day.
This is why our Herbalife Nutrition Philosophy is based on balanced nutrition — a combination of healthy foods and supplements that help you meet your daily needs, coupled with the right calorie balance to help you lose, gain or maintain your body weight.

7 Essential Elements for a Balanced Nutrition Plan
At Herbalife Nutrition, we believe that good health lies in eating the right foods, combined with regular exercise and rest. A proper, balanced nutrition will help fuel your daily activities and promote a lifetime of wellness.
Here are seven elements of a balanced diet:

1. Protein
Protein is a macronutrient vital to virtually every cell in the body. You use protein to manufacture important molecules, such as hormones and enzymes, and to build and maintain muscle tissue. Protein is also great at satisfying hunger.
Your body is constantly assembling, breaking down and using protein, so it’s important to include enough protein in your diet every day to replace what you’ve used. We suggest that up to 30% of your daily calorie intake come from lean plant or animal protein, such as soybeans, poultry, fish and eggs.

2. Carbohydrates
Your body prefers another macronutrient, carbohydrates, for its fuel, so it’s important to get enough every day. We recommend that you get about 40% of your calories from whole grain, bean, vegetable, and fruit carbs—not the sugary, starchy kinds you find in baked goods, soda, and candy.

3. Fat
Your body also requires small amounts of beneficial fats—but don’t go hog wild just yet; you’re probably getting enough. The typical American diet supplies more total fat and saturated fat than we need, and not enough healthy fats, such as fats from fish, nuts, olive oil and avocados.
Fats are a very concentrated source of calories, which is why the Herbalife Nutrition Philosophy recommends that you limit your fats to 30% or less of your daily calorie intake.

4. Vitamins and Minerals
Vitamins and minerals are involved in many of the chemical reactions your body performs every day, and many minerals—calcium and magnesium, for example—have structural roles in the body. A well-balanced diet helps to supply the vitamins and minerals you need, and taking a daily multiple vitamin and mineral supplement helps you get the proper amounts.

5. Phytonutrients
Plant foods produce a wide range of natural compounds called phytonutrients. They contain a number of benefits, such as preventing disease, enhancing immunity, and repairing DNA damage. Their pigments give fruits and vegetables their beautiful colors. That’s why it’s important to eat colorful, plant-filled meals.

6. Fiber
Fiber supports the digestive process, helps to fill you up, and promotes the growth of friendly bacteria in the digestive tract. Whole fruits, vegetables, whole grains, and beans are the best sources of dietary fiber, but if you can’t get the recommended 25 grams every day, you can work in fiber supplements.

7. Water
The human body is 70% water, so it’s no surprise that we need to stay hydrated in order to remain healthy. Your body needs water to transport nutrients to cells and to get rid of waste products. Water also helps control body temperature and lubricate joints, organs and tissues.
Most of the chemical reactions in the body take place in water, too. The general recommendation for fluids is about eight glasses a day. Water should be the first choice, but plain tea or coffee can also count towards meeting your daily fluid needs.



Putting it Together and Balancing Your Calories
The idea of calorie balance – balancing those you eat and those you burn – is fairly straightforward. “Calories in” are the total calories that you take in from all the foods and beverages you consume. “Calories out” are all the calories your body burns each day – a combination of the calories it takes for your body to perform its most basic functions (also known as your resting metabolic rate) and the calories that you expend through exercise and activity.
If the calories you eat are balanced with the calories you burn, your weight should stay stable. But, if

ค่าใช้จ่าย : - บาท

ใบสมัคร : -

ลงประกาศเมื่อ : 2019-06-13

ดูข่าวอบรม-สัมมนา อื่นๆ
Top 10 ข่าวอบรม-สัมมนา ยอดนิยม
 หลักสูตรสิงหาคม : คอร์ส WordPress 2562 สร้างเว็บสมัยใหม่ด้วยเวิร์ดเพรส - (รอบ 8)
 หลักสูตรสิงหาคม : คอร์สอบรมสร้างเว็บอีคอมเมิร์ซ แบบมืออาชีพด้วย Magento 2 (รอบ 8)
 หลักสูตรกรกฎาคม : คอร์สอบรมสร้างเว็บ Joomla 2562 (เปิดรับสมัครรอบ 7)
 หลักสูตร กรกฎาคม : คอร์ส Facebook Marketing 2019 - (เปิดรับสมัครรอบ 7)
 หลักสูตร กรกฎาคม : คอร์ส YouTube Marketing 2019 สำหรับนักการตลาด - (รอบ 7)
 หลักสูตร กรกฎาคม : คอร์สสร้างเว็บขายของออนไลน์ Wordpress WooCommerce (เรียนวันเสาร์)
 หลักสูตร กรกฎาคม : คอร์สสร้างเว็บ Wordpress สำหรับผู้เริ่มต้น - (สอนด้วยเวอร์ชั่น 5)
 หลักสูตร มิถุนายน : คอร์สสร้างเว็บ Joomla for Beginner 2019 (สอนด้วยเวอร์ชั่น 3.9)
 หลักสูตร มิถุนายน : คอร์ส Facebook Marketing 2019 สอนทำเพจเพื่อการตลาดสมัยใหม่
 หลักสูตร มิถุนายน : คอร์สสร้างเว็บร้านค้าออนไลน์ ด้วย Magento 2 - (รอบ 6)
 
Latest 20 ข่าวอบรม-สัมมนา ใหม่ล่าสุด
 การวางแผนโครงการพัฒนาโครงการ ก่อนลงทุน
 Asia Fitness Conference 2019 งานประชุมเชิงปฏิบัติการด้านกีฬาและการออกกำลังกายระดับโลกที่ Fitness Pro
 3 เซเลบสุดฮอตร่วมประชันความเร็วที่การแข่งขันจักรยานนานาชาติ “Bangkok Bank CycleFest 2019”
 23 กรกฎาคม 2562...ความปลอดภัยในการขนส่งสำหรับพนักงานขับรถขนส่ง การใช้โทรศัพท์ GPS ความรู้เบื้องต้นเก
 23 กรกฎาคม 2562...การบริหารทรัพยากรมนุษย์สำหรับผู้บริหารนอกฝ่ายทรัพยากรมนุษย์ (HR for non-HR)
 23 กรกฎาคม 2562...เคล็ดลับการสร้างความพึงพอใจให้แก่ลูกค้าตามระบบ ISO 9001:2015
 22 กรกฎาคม 2562...การอ่านและวิเคราะห์งบการเงิน ข้อมูลทางการเงิน และบัญชีเพื่อการบริหาร สำหรับผู้บริห
 20 กรกฎาคม 2562...การจัดการคลังสินค้า/บริหารและควบคุมสต็อกยุค 4.0
 19 กรกฏาคม 2562...เลขานุการในฐานะผู้ช่วยผู้บริหาร 4.0
 กฎหมายและภาษีสําหรับธุรกิจครอบครัว (Legal and Tax Solution for Family Business) (กรกฎาคม 2562)
 Accounting Workshop in Excel : Excel ภาคปฏิบัติสูตรลัดงานบัญชี รุ่นที่ 15
 ทำธุรกิจโฮสเทลอย่างไรให้ประสบความสำเร็จ
 ภาษีกับการลงทุนอสังหาฯ
 ศึกษาวิธีปิดการขาย แบบมืออาชีพ
 การบริหารตลาดนัด-ตลาดสด
 [!SPAM]หลักสูตร ความรู้ การนำเข้า-ส่งออก ทั้งระบบ ภาษีเเละพิธีการศุลกากรภายใต้กฎหมายศุลกากรฉบับใหม่
 เปิดสอนหลักสูตรสำหรับนายหน้ามือใหม่
 เทคนิคการปิดการขาย แบบมืออาชีพ
 [!SPAM]Sale for Non Sale (สำหรับผู้ที่ต้องการขาย แต่ไม่ใช่ฝ่ายขาย) (12 ก.ค. 62) อ.ประเสริฐ
 เตรียมพร้อมสู่ ISO 45001 อาชีวอนามัยและความปลอดภัย 20 สิงหาคม 2562
bannerJoomlaTraining   อบรม In-House   bannerWordpressTraining
   
 
+ เพิ่มแบนเนอร์  
icon-webboard
 
หน้าหลัก | กระดานข่าว | สารบัญเวบประชาสัมพันธ์ข่าว ฟรี เพิ่มเวบ | สนใจลงโฆษณาบล็อกของเรา | ติดต่อเรา
copyright © 2009-2017, enterTraining.in.th. All right reserved